• Algemeen

  • Aankomst en vertrek

  • Reisinformatie

  • Transfer

  • Voorwaarden

U verblijft in ons huis in Espartal. Er zijn drie 2-persoonskamers. Iedere kamer heeft een badkamer, TV en Internet. Programma workshops beginnen in principe op dinsdag en eindigen op zaterdag. 


*Als door omstandigheden een groep op een andere dag wil komen dan is dat na overleg met mij mogelijk. 

Bij aankomst is er een hartelijk welkom met een kopje koffie/thee en een Portugees taartje. Afhankelijk van de tijd van aankomst overdag/'s avonds is er een lunch/diner. Alle programma's duren tot en met zaterdag, dat betekent dat u zondag een vrije dag hebt. Maandag is uw vertrekdag. Ontbijt is tussen 08.45 en 09.45, het programma start om 10.00 uur tot 13.00 uur.

Voor zover ik heb kunnen checken is er iedere maandag een vlucht van Transavia naar Faro, Portugal en van Faro naar Nederland. Vertrekplaatsen in Nederland zijn Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. Ook Ryan Air vliegt naar Faro, vanaf Brussel Airport, Eindhoven en Dusseldorf (Weeze) maar hier gelden andere vertrektijden (zie sites). Ryan Air heeft veel aanbiedingen.

U kunt op het vliegveld van Faro een auto huren ( ook te regelen vanuit Nederland via Internet). Alle bekende verhuurmaatschappijen zijn daar aanwezig. Orienteert u zich vooral ook op de huurprijzen, deze kunnen per maatschappij aanzienlijk verschillen. 

Aanmelding

Wilt zo vriendelijk zijn om twee maanden voordat de weektraining/-workshop start u aan te melden via de website of telefonisch.


Betaling

Wilt u 50% van het bedrag uiterlijk 2 maanden van te voren overmaken op mijn bankrekeningnummer: Rabobank , 3106.21.461 t.n.v. Wies Hoekstra, Alkmaar. Het overige deel verwacht ik twee weken voor aanvang van de training/workshop.


Voorwaarde

Centrum de Vlinder neemt geen verantwoordelijkheid voor vertraging vliegreizen of andere omstandigheden waardoor u niet in de gelegenheid bent om de training/workshop te volgen. Wij adviseren u een annuleringsverzekering af sluiten.


Ten overvloede

U dient zelf uw reis te organiseren.